مرکز علمی کاربردی دانشگاه جهاددانشگاهی هرمزگان:

مدیر اجرایی مرکز رشد جهاد دانشگاهی، از برگزاری کارگاه کارگاه آموزشی « برندسازی و تجاری سازی » با همکاری مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی به صورت آنلاین در جهاد دانشگاهی هرمزگان خبر داد.

۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۵ کد : ۳۱۸۱۴ عمومی
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هرمزگان، صدیقه مظفر، مدیر اجرایی مرکز رشد گفت: کارگاه کارگاه آموزشی « برندسازی و تجاری سازی »سه شنبه ۱۸ آذر ماه به مدت ۲ ساعت توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان هرمزگان با همکاری مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی به صورت آنلاین با تدریس «انوشیروان سعیدی» در سامانه آموزش مجازی با حضور دانشجویان وعلاقه مندان درمرکز رشد جهاد دانشگاهی هرمزگان برگزار شد.
مدیر اجرایی مرکز رشد جهاد دانشگاهی، از برگزاری  کارگاه کارگاه آموزشی « برندسازی و تجاری سازی » با همکاری مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی به صورت آنلاین در جهاد دانشگاهی هرمزگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هرمزگان، صدیقه مظفر، مدیر اجرایی مرکز رشد گفت: کارگاه کارگاه آموزشی « برندسازی و تجاری سازی »سه شنبه 18 آذر ماه به مدت 2 ساعت توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان هرمزگان با همکاری مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی به صورت آنلاین با تدریس «انوشیروان سعیدی» در سامانه آموزش مجازی با حضور دانشجویان وعلاقه مندان درمرکز رشد جهاد دانشگاهی هرمزگان برگزار شد.

صدیقه مظفر، مدیر اجرایی مرکز رشد و مدرس دوره با تاکید ،  گفت: هدف این کارگاه آموزشی  آشنایی و شناخت دانشجویان و فارغ التحصیلان، با « برندسازی و تجاری سازی » بوده است.

 در ادامه انوشیروان سعیدی، مدرس این دوره به تشریح مدیریت برند و تجاری سازی پرداخت و گفت: با مدیریت برند می توانید برند خود را از درون رشد دهید ، افراد با نفوذ را برای گردش هرچه بیشتر برند خود در بازار جذب کنید ، می توانید نرم افزار های مدیریت برند را یاد بگیرید و از آن ها استفاده کنید .

این مدرس در ادامه با اشاره به برندسازی بین المللی، ابراز کرد: در دنیای رقابتی امروز شرکت ها ناچار اند جهت ادامه حیات و کسب موفقیت در محیط های در حال تغییر جهانی، مزیتی رقابتی کسب کنند و یکی از راه های رسیدن به این مهم، برند سازی در مقیاس جهانی است.

سعیدی گفت: برندسازی در یافتن بازارهای صادراتی و توسعه این بازارها و در نتیجه کسب سهم بیشتر از تجارت جهانی و ارتقای زنجیره تولید ارزش، در بخش‌های مختلف نقش به سزایی دارد.

لازم به ذکر است: استقبال حدود 41 نفر از علاقه مندان از این دوره، بیانگر نیاز به اهتمام بیشتر در برگزاری اینگونه فضای آموزشی است.

انتهای پیام

کلیدواژه‌ها: برند مدیریت برند رشد برندسازی مرکز مدرس تجاری


نظر شما :