ضرورت یاد گیری مدیریت که نسل هزاره الزامییست

ضرورت یاد گیری مدیریت که نسل هزاره الزامییست

۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۵:۲۷ کد : ۳۲۴۳۳ تجاری سازی فناوری و اشتغال عمومی
معاون فناوری مرکز رشد جهاد دانشگاهی هرمزگان ، امروزه، ما به سرعت به “اقتصاد مهارت‌ها” تبدیل می‌شویم که در آن روندهایی در اشتغال و حتی در رویکردی که نسبت به کارآفرینی داریم، باب می‌شونداز این جهت باید یاد بگیرید که نسل هزاره را مدیریت کنید.
ضرورت یاد گیری مدیریت که نسل هزاره الزامییست

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان هرمزگان، « اصول کار آفرینی و مهارت های کسب و کار » در تاریخ13بهمن 1399 با همت اداره کل ورزش و جوانان و باهمکاری  مرکز رشد و نو آوری جهاد دانشگاهی وهدف آشنایی با هدف آشنایی با تکنیک و روشهای پرورش و خلق و پرورش ایده ویژه مدد جویان کمیته امداد، دانشجویان، علاقمندان به کسب و کار و فعالان حوزه مرتبط برگزار شد.

حمید یاسی­پور؛ معاون فناوری مرکز رشد جهاد دانشگاهی هرمزگان در کارگاه آنلاین ، گفت: برای موفقیت در حوزه‌ی کسب و کار امروز، صاحبان مشاغل و مدیران باید ترکیبی از مهمترین مهارت های کارآفرینی را داشته باشند تا بتوانند پیشرفت کنند و در عین حال باید سازگار با تغییر باشند.

یاسی پور ادامه داد: امید است دانشجویان و جوانان حاضر در این جلسه ، دیگر دانشجویان وجوانان را نیز برای شرکت در این دوره ها ترغیب و تشویق کنند، بنا بر یک ضرب‌المثل آفریقایی می‌گوید:«اگر می‌خواهید سریع بروید، به تنهایی حرکت کنید. اگر می خواهید خیلی پیشرفت کنید، با هم بروید».

وی با بیان اینکه همکاری باعث می‌شود سریع‌تر به جایی که می‌خواهید برسید و رشد و پیشرفت بیش‌تری داشته باشید.ادامه داد: با ایجاد مشارکت، شما ودیگر کسب و کارموجود به طور همزمان از طریق راه‌های خلاقانه برای این‌که مشتریان از محصولات و خدمات برای یک تجربه‌ی کاربری بهبودیافته استفاده میشود، رونق می‌گیرد.

یاسی پور ادامه داد: تنها چالش موجود در بازار همیشه بهترین استراتژی نیست. همه‌ی افراد فرصت، پهنای باند یا ظرفیت مالی برای تسلط و انحصار یک بازار را ندارند. پتانسیل خود را برای ادغام در کسب و کارها و خدمات دیگر به عنوان فرصتی مناسب برای تلاش‌های بازاریابی مشترک با فعالیت‌های مشترک، هزینه‌های تقسیم و یک بانک اطلاعاتی مشتری تقویت شده به نفعِ همه در نظر بگیرید.

وی گفت:صرف نظر از مرحله‌ی فعالیت‌تان، همیشه به دنبال راه‌هایی برای گسترش شبکه‌ی خود باشید. با کسانی که نصایح ارزشمندی در زمینه‌ی صنعت خودتان برای شما دارند، در تماس باشید تا بتوانید از مشکلات و اشتباهات سنگین پرهیز کنید. با شرکت در رویدادهای برگزار شده در صنعت‌های متفاوت و جلسات غیررسمی، آگاهی از برند را تقویت کنید تا کسب و کارتان را به سمت نوآوری و بازنوآوری سوق بدهید.

لازم به ذکر است، آشنایی با اصول کار آفرینی و مهارت های کسب و کار در محیط دانشگاه، زمینه‌سازی برای راه‌اندازی شرکت نوپا و حرکت به سمت تولید و ارائه محصولات و خدمات نوآورانه و فناورانه، از مهمترین اهداف این دکارگاهای آموزشی می باشد.

انتهای پیام


نظر شما :