برپایی وبینار آموزشی « کارگاه برندسازی ویژه استارتاپ‌ها»  در جهاد دانشگاهی هرمزگان

۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۷:۵۸ کد : ۳۲۵۵۰ تجاری سازی فناوری و اشتغال عمومی آموزشی
وبینار آموزشی با محوریت  « کارگاه برندسازی ویژه استارتاپ‌ها»   درجهاد دانشگاهی هرمزگان بصورت آنلای  برگزار شد.
برپایی وبینار آموزشی « کارگاه برندسازی ویژه استارتاپ‌ها»  در جهاد دانشگاهی هرمزگان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هرمزگان، « کارگاه برندسازی ویژه استارتاپ‌ها»   در تاریخ 12 خرداد1400  با همت اداه کل ورزش و جوانان، سازمان تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان،مرکز گردشگری امواج ساحل،  موسسه عالی علمی کاربردی، مرکز نو آوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی  ویژه دانشجویان، علاقمندان به کسب و کار و فعالان حوزه مرتبط برگزار می شود.برگزار کنندگان: مرکزنوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی هرمزگان  برگزار شد .

 هدف برگزاری: : آشنایی مفهوم برند سازی برای کسب و کار ویژه کسب و کارهای نوپا و تازه

سرفصل مطالب ارائه شده:

-           تعریفات اولیه و مفهوم برندسازی چیست؟

-           تفاوت یک کسب و کار و استارتاپ

-           تفاوت بازار سنتی و بازار صنعتی

-           سو تفاهم های برندینگ

برگزار کنندگان: مرکزنوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی هرمزگان

مدعوین:  دانشجویان، علاقمندان به کارافرینی

مدرس / سخنران: سید علی احمدی

تعداد شرکت کنندگان : 48

تاریخ برگزاری : 12/03/1400

مکان برگزاری : جهاد دانشگاهی هرمزگان

دستاورد ویژه : ایجاد علاقه برای شرکت کنندگان به تشکیل برند و برندسازی خدماتشان

برنامه های جانبی:

کلیدواژه‌ها: جهاد شتابدهی جهاد جهاد دانشگاهی جهاد دانشگاهی هرمزگان دانشگاهی شتابدهی جهاد دانشگاهی دانشگاهی هرمزگان هرمزگان کسب کسب کار


نظر شما :