برپایی وبینار آموزشی « کارگاه برندسازی ویژه استارتاپها» در جهاد دانشگاهی هرمزگان
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هرمزگان، « کارگاه برندسازی ویژه استارتاپها» در تاریخ 12 خرداد1400 با همت اداه کل ورزش و جوانان، سازمان تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان،مرکز گردشگری امواج ساحل، موسسه عالی علمی کاربردی، مرکز نو آوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی ویژه دانشجویان، علاقمندان به کسب و کار و فعالان حوزه مرتبط برگزار می شود.برگزار کنندگان: مرکزنوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی هرمزگان برگزار شد .
هدف برگزاری: : آشنایی مفهوم برند سازی برای کسب و کار ویژه کسب و کارهای نوپا و تازه
سرفصل مطالب ارائه شده:
- تعریفات اولیه و مفهوم برندسازی چیست؟
- تفاوت یک کسب و کار و استارتاپ
- تفاوت بازار سنتی و بازار صنعتی
- سو تفاهم های برندینگ
برگزار کنندگان: مرکزنوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی هرمزگان
مدعوین: دانشجویان، علاقمندان به کارافرینی
مدرس / سخنران: سید علی احمدی
تعداد شرکت کنندگان : 48
تاریخ برگزاری : 12/03/1400
مکان برگزاری : جهاد دانشگاهی هرمزگان
دستاورد ویژه : ایجاد علاقه برای شرکت کنندگان به تشکیل برند و برندسازی خدماتشان
برنامه های جانبی:
نظر شما :