برپایی « کارگاه اشنایی با اصول دیجیتال مارکتینگ » در جهاد دانشگاهی هرمزگان
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هرمزگان، صدیقه مظفر سرپرست معاونت فنآوری مرکز رشد جهاد دانشگاهی استان هرمزگان اظهار کرد: دوشنبه۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ « کارگاه اشنایی با اصول دیجیتال مارکتینگ با همت اداه کل ورزش و جوانان، سازمان تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان، موسسه عالی علمی کاربردی، مرکز نو آوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی با تدریس بابک نقاش برگزار شد.
سرپرست معاونت فنآوری مرکز رشد جهاد دانشگاهی استان هرمزگان با اشاره به سرفصل مطالب ارائه شده در رویداد، گفت: فرآیند تصمیم گیری چیست؟، هدف چیست و چطور باید هدفمند کار کرد؟ چکونه از گوگل ترند استفاده کنیم? و داستان در مارکتینگ می باشد.
بابک نقاش در این دورده با اشاره به چالش تصمیم گیری گفت : وقتی ما تصمیم می گیریم از بین دو یا چند چیز مواردی را انتخاب می کنیم و مواردی را کنار می گذاریم . مثلا در کتاب فروشی یا فروشگاهی که بازی های فکری سرگرم کننده دارد ، یکی از آن ها را می خریم یعنی تصمیم گرفته ایم.
وی افزود: همه ی تصمیمات ما نتایج و آثاری به دنبال دارند. ممکن است این آثار خوب یا بد باشند.
این استاد گفت: هدف که ما با معنای درست تر «رسالت» از آن یاد می کنیم، کسانی که به مقام های بلندمرتبه ای می رسند، همیشه آدم های هدف داری بوده اند. آنها رسالت و هدف زندگی شان را یافته اند و با قطاری که سوار بوده اند، دقیقاً در همین ریل حرکت کرده اند.
نقاش گفت:اهداف بزرگ را به هدف های کوچک تقسیم کنید: مثل یک هلیکوپتر به بالا بروید و عکس های هوایی از زندگی تان بگیرید. وقتی تصویری کلی از آن به دست آوریی، ببینید کجاهای زندگی تان باید تغییر کند.
وی ادامه داد: چه چیزهایی باید بهتر بشوند، چه عیب هایی باید رفع شوند. در همین چهار زمینه اساسی که گفتیم، این عکس برداری را اعمال کنید.
وی در پایان گفت:اهداف تخلیل و غیرواقع بینانه، شما را سرخورده می کند. با خود روراست باشید و ببینید ابزار لازم برای رسیدن به اهداف (مهارت ها، منابع، زمان، دانش) را دارید یا نه.
شایان ذکر است در انتهای جلسه مخاطبین فعال با مشاور به صورت خصوصی در فضای مجازی به بحث و گفت وگو پرداختند.
انتهای پیام
نظر شما :