برپایی « کارگاه آشنایی با طراحی و تدوین برنامه تبلیغاتی» در جهاد دانشگاهی هرمزگان
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هرمزگان، صدیقه مظفر سرپرست معاونت فنآوری مرکز رشد جهاد دانشگاهی استان هرمزگان گفت:« کارگاه آشنایی با طراحی و تدوین برنامه تبلیغاتی» در تاریخ30فروردین1400 با همت اداه کل ورزش و جوانان، موسسه عالی علمی کاربردی، مرکز نو آوری و شتابدهی با تدریس سید علی احمدی ، مشاور کسب و کار جهاد دانشگاهی برگزار شد .
وی افزود: این کارگاه با هدف آشنایی مخاطبین با تبلیغات و طراحی یک برنامه تبلیغاتی موثر برای کسب و کارها در راستای آموزش ایده پردازان و تیم سازی آنها جهت تجاری سازی ایده های نوآورانه ویژه دانشجویان، علاقمندان به کسب و کار و فعالان حوزه مرتبط برگزار شد.
سرپرست معاونت فنآوری مرکز رشد جهاد دانشگاهی استان هرمزگان با اشاره به سر فصل های دوره عنوان کرد :سرفصل مطالب ارائه شده دراین دوره تبلیغاتی شامل تبلیغات چیست؟،تفاوت تبلیغات و پروموشن؟، چگونه تبلیغات پر بازده داشته باشیم؟و اگر تبلیغات جواب نداد چه کنیم؟بود .
مظفر در پایان گفت: مرکزنوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی هرمزگان همواره در برگزاری دوره ها در راستای ارتقاع سطع علمی جامعه پیشرو بوده و سعی برآن داشته که پیوندی بین جامعه دانشگاهی و بازار کار باشد تا بدانجا که بیشترین مخاتبان این دورههااکثراً دانشجویان، علاقمندان به کارافرینی می باشند .
انتهای پیام
نظر شما :