به همت مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی؛
کارگاه « ارائه موثر در مقابل سرمایه گذار» برگزار شد
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هرمزگان: به همت مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی هرمزگان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان و دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان هرمزگان کارگاه « ارائه موثر در مقابل سرمایه گذار » برگزار شد.
در این کارگاه خصوصیات و ویژگیهای فردی لازم برای متقاعد سازی سرمایهگذار، اصول و تکنیک لازم در ارائه موثر به سرمایهگذار، نحوه تهیه فایل ارائه به سرمایهگذار، فاکتورهای مهم در ارزیابی استارتاپ از منظر سرمایهگذار و مطالعه موردی ارائههای موثر استارتآپها مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
بیشترین اشتباهی که استارتآپها در جلسه ارائه به سرمایهگذار انجام میدهند، بزرگنمایی و اغراق بیش از حد است! پیشنهاد میکنم حتما صادق باشید. دومین مسئله تقسیم سهام به صورت مساوی بین اعضای تیم می باشد، دلیل آن هم این است که افراد در واقع دارای نقش یکسانی نیستند که بخواهند سهم یکسانی داشته باشند. از طرفی دیگر باید سرمایهگذاران علاقهمند به حوزه کسبوکارتان را بشناسید. اگر شما با سرمایهگذارانی در ارتباط باشید که علاقهای به حوزه کاریتان ندارند، در واقع وقت خود را هدر دادهاید. وی در آخر افزود حتما یک تیم عالی بسازید، زیرا یک تیم خوب برای موفقیت کسبوکارتان خیلی مهم است. کیفیت کار شما از کیفیت تیمی حاصل میشود که در پشت صحنه برای اهدافتان تلاش میکند
تیم های تایید شده :
1- بوم وند
2- ایستگاه اقامتی شناور
3- پرورش آرتمیا
4- برد هوشمند آراد
5- مزرعه نرسری میگو
6- چکو
سایر تیم ها :
به علت نداشتن MVP یا صرفا قرار داشتن در مرحله ی ایده یا فاز تخقیقاتی نیاز به کار بیشتر دارند.
1- ساردین
2- داو
3- پرورش جلبک اسپیرولینا
4- توریسم کد
5- واگن گردشگری
6- تعاونی خدمات صیادی
انتهای پیام
نظر شما :