به همت مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی؛
برپایی رویداد اصول دیجیتال مارکتینگ در استارتاپ ها و شرکت ها
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی ، صدیقه مظفر، سرپرست معاونت فناوری مرکز رشد جهاددانشگاهی هرمزگان. گفت:سه شنبه 16 شهریور ماه رویداد اصول دیجیتال مارکتینگ در استارتاپ ها و شرکت ها با سخنرانی آقای سید علی احمدی (کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران و دارای مدرک بازاریابی محتوا از هاب اسپات آمریکا) و آقای محمد پاکار (مدیرعامل اتحادیه حمل ونقل دریایی بار و مسافر و گردشگری دریایی استان هرمزگان) در جهاد دانشگاه به صورت آنلاین برگزار میشود.
سرپرست معاونت فناوری مرکز رشد جهاددانشگاهی هرمزگان کارآفرینان، شرکت های تعاونی، دانشجویان، صاحبان ایده های نو و تمامی علاقمندان به کسب و کار می توانند در این رویداد ر شرکت نمایند
وی افزود: هدف از انجام دیجیتال مارکتینگ، هزینه کمتر، بازار هدفمند، امکان سنجش دقیق اثر بخشی و ارتباط دو طرفه با مشتریان می باشد.
مظفر ادامه داد:علاقه مندان می توانند از طریق سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی هرمزگان(امجد)با لینک http://amjad.jde.ir/hr/ وارد شوند و پس از ورود به سامانه در قسمت انتخاب نام جلسه "سلسل رویداد های ترویجی تعاون(استان هرمزگان)"و سپس وارد کردن نام و نام خانوادگی و انتها وارد کردن (رمز عبور: 12345 ) وارد وبینار شوند .
لازم به ذکر است هنگام وارد کردن رمز عبور، زبان کیبورد را انگلیسی(En) انتخاب کنید و از فیلترشکن استفاده نکنید و جهت ورود در سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی هرمزگان (امجد) از مرورگر(موزیلا) Mozilla Firefox یا Google chrome اپدیت شده استفاده کنید.
لازم به ذکر است سلسله رویداد های ترویجی به همت مرکز رشد جهاد دانشگاهی هرمزگان ، با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان به صورت آنلاین برگزار میشود
انتهای پیام
نظر شما :