در رویداد  دیجیتال مارکتینگ چه گذشت؟

رویداد اصول دیجیتال مارکتینگ در استارتاپ ها و شرکت ها برگزار شد

۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۴ کد : ۳۵۹۶۳ عمومی تاپ خبر
امسال در سال ۱۴۰۰در جهاد دانشگاهی رویداد اصول دیجیتال مارکتینگ در استارتاپ ها و شرکت ها به همت مرکز رشد جهاد دانشگاهی هرمزگان ، با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان به صورت آنلاین برگزارشد.
رویداد اصول دیجیتال مارکتینگ در استارتاپ ها و شرکت ها برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی ، سه شنبه 16 شهریور ماه رویداد رویداد اصول دیجیتال مارکتینگ در استارتاپ ها و شرکت ها با سخنرانی آقای سید علی احمدی (کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران و دارای مدرک بازاریابی محتوا از هاب اسپات آمریکا) و آقای محمد پاکار (مدیرعامل اتحادیه حمل ونقل دریایی بار و مسافر و گردشگری دریایی استان هرمزگان) در جهاد دانشگاه به صورت آنلاین برگزار شد .

در این رویداد سخنرانان به بیان دیجیتال مارکتنیگ چیست؟ پرداختند. براستی تعریف دیجیتال مارکتینگ بسیار گسترده‌تر و عمیق‌تر از آن است که بتوان ذیل این نوشتار به آن پرداخت . درواقع دیجیتال مارکتینگ نمونه‌‌ی بارز تغییر و تحول نسل جدید برای دستیابی به اهداف سنتی بازاریابی در گذشته است. به پوسترها و برچسب‌هایی که روی دیوار خانه‌ها و کوچه‌ها جاخوش می‌کردند فکر کنید. دیگر این روزها کمتر چنین چیز‌هایی مبینیم.

آقای سید علی احمدی (کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران و دارای مدرک بازاریابی محتوا از هاب اسپات آمریکا) در این رویداد گفت: دیجیتال مارکتینگ یعنی بازاریابی محصول یا خدمت با بکارگیری تکنولوژی از جنس دیجیتال

کل رویداد در یک روزه  تخصصی شرکت‌کنندگان که برای حضور در این رویداد  ثبت نام کرده بودند به صورت مجازی از طریق سامانه امجد  در این رویداد شرکت کردند . که خوشبختانه  با استقبال خوبی هم روبرو بود.

در نگاه کلی بنظر می‌آمد هدف مخاطبین رویداد بیشتر شناخت تجربیات سخنرانان بود که تا حد زیادی برآورده شد ولی در بعضی قسمت‌ها گریزهایی کاملا فنی و تخصصی زده می‌شد که البته آن هم به‌ دنبال رفع نیازهای اساسی این روزهای صنعت نوپای کشور بود .اما با نگاهی جزئی‌تر ، استراتژی‌های رقابتی بازار دیجیتال، تبلیغات، پردازش دیتا،محتواهای ویدئویی و سوشال مدیا ها و شناخت موانع پیش روی حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ از اساسی‌ترین مباحثی بود که به انواع روش‌ها در این دو ساعت روز مخاطبین را جذب خود کرد.

آقای محمد پاکار (مدیرعامل اتحادیه حمل ونقل دریایی بار و مسافر و گردشگری دریایی استان هرمزگان)در ادامه از تجارب سخت یک آژانس ها سخن به میان آورد و گفت یک استارتاپ قوی همیشه در صدر نخواهد ماند و رقبا باید به خودشان جرئت حمله به موقعیت‌های بالاتر را بدهند. بازی استارتاپ‌ها هنوز در ۵ دقیقه‌ی نخست است.:

قطعاً امکان بررسی جزئی تمام رویداد روز دیجیتال مارکتینگ را در این قسمت نداریم اما مشخصاً بعضی از تجربه‌ها و سخنرانان آنقدر فوق‌العاده بودند که نمی‌توان از آن‌ها نگفت.که امیدواریم شرکت کنندگان در این رویداد از آن در کسب کار خود بهره  ببرند.

انتهای پیام

کلیدواژه‌ها: رویداد دیجیتال دیجیتال مارکتینگ مارکتینگ آقای دریایی شرکت


نظر شما :