برپایی وبینار آموزشی « برندسازی کسب وکارهای شرکت های تعاونی» در جهاد دانشگاهی هرمزگان

۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۰ کد : ۴۲۴۶۲ عمومی آموزشی
وبینار آموزشی «برندسازی کسب وکارهای شرکت های تعاونی» درجهاد دانشگاهی هرمزگان بصورت آنلاین برگزار شد.
برپایی وبینار آموزشی « برندسازی کسب وکارهای شرکت های تعاونی»  در جهاد دانشگاهی هرمزگان

به گزارش معاونت مرکز رشد جهاد دانشگاهی هرمزگان، « کارگاه برندسازی کسب وکارهای شرکت های تعاونی»   در تاریخ 17 اسفند1400  با همت اداه کل کار،تعاون و رفاه اجتماعی و مرکز رشد جهاد دانشگاهی ویژه دانشجویان، علاقمندان به کسب و کار و فعالان حوزه مرتبط برگزار شد.

 هدف برگزاری: : آشنایی مدیران تعاونی­ها، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با برندسازی کسب وکارهای شرکت های تعاونی

 

سرفصل مطالب ارائه شده:

-           تعریفات اولیه و مفهوم برندسازی چیست؟

-           تفاوت یک کسب و کار و استارتاپ

-           تفاوت بازار سنتی و بازار صنعتی

-           سو تفاهم های برندینگ

 

برگزار کنندگان: مرکز رشد جهاد دانشگاهی هرمزگان

مدعوین: کارآفرینان، شرکت های تعاونی، دانشجویان، علاقمندان به کارافرینی

مدرس / سخنران: آقای مهدی ترکمان

تعداد شرکت کنندگان : 44

تاریخ برگزاری :1400/12/17

مکان برگزاری : سامانه امجد جهاد دانشگاهی هرمزگان

دستاورد ویژه : ایجاد علاقه برای شرکت کنندگان به تشکیل برند و برندسازی خدماتشان


نظر شما :