برپایی وبینار آموزشی « برندسازی کسب وکارهای شرکت های تعاونی» در جهاد دانشگاهی هرمزگان
به گزارش معاونت مرکز رشد جهاد دانشگاهی هرمزگان، « کارگاه برندسازی کسب وکارهای شرکت های تعاونی» در تاریخ 17 اسفند1400 با همت اداه کل کار،تعاون و رفاه اجتماعی و مرکز رشد جهاد دانشگاهی ویژه دانشجویان، علاقمندان به کسب و کار و فعالان حوزه مرتبط برگزار شد.
هدف برگزاری: : آشنایی مدیران تعاونیها، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با برندسازی کسب وکارهای شرکت های تعاونی
سرفصل مطالب ارائه شده:
- تعریفات اولیه و مفهوم برندسازی چیست؟
- تفاوت یک کسب و کار و استارتاپ
- تفاوت بازار سنتی و بازار صنعتی
- سو تفاهم های برندینگ
برگزار کنندگان: مرکز رشد جهاد دانشگاهی هرمزگان
مدعوین: کارآفرینان، شرکت های تعاونی، دانشجویان، علاقمندان به کارافرینی
مدرس / سخنران: آقای مهدی ترکمان
تعداد شرکت کنندگان : 44
تاریخ برگزاری :1400/12/17
مکان برگزاری : سامانه امجد جهاد دانشگاهی هرمزگان
دستاورد ویژه : ایجاد علاقه برای شرکت کنندگان به تشکیل برند و برندسازی خدماتشان
نظر شما :