برگزاری دوره های آموزشی تک پودمان حضوری و غیر حضوری در جهاد دانشگاهی هرمزگان
شهدادی گفت: طرح کسب و کار سندیست که تشریح کننده اهداف کسب وکار و چگونگی برنامه ریزی برای رسیدن به این اهداف است.
وی افزود: کلیه کسب و کارها به منظور آنکه چشم اندازی از آینده طرح کسب و کار خود از ابعاد مختلف داشته باشند و اینکه بتوانند بر اساس اهداف مشخص کسب و کار خود را برنامه ریزی بنمایند، نیاز به تدوین طرح کسب و کار دارند.طرح کسب و کار هم میتواند برای یک ایده و یا طرح جدید تدوین گردد و هم قابل تدوین برای کسب و کارهای موجود است که قصد توسعه و بهبود کسب و کار خود را دارند.
مدیر اجرایی مرکز رشد عنوان کرد: کارگاه مدیریت برند و تبلیغات در قالب آموزشهای حرفه ای به مجموعه ای از آموزشهای نظری و عملی گفته میشود که فراگیران را قادر میسازد تا با یادگیری دانش و مهارتهای مورد نظر در زمینه مدیریت برند و فعالیتهای تبلیغاتی، توانایی انجام امور محوله در زمینه اجرا، برنامهریزی و مدیریت برند و ارتباطات بازاریابی را داشته باشند.
شهدادی تصریح کرد: فراگیران دوره های مذکور پس از با موفقیت پشت سر گذاشتن دوره های مذکور موفق به اخذ مدارک مربوطه زیر نظر وزارت علوم خواهند شد .
اطلاعات بیشتر و مشاوره: 076-33684409 09378345786
نظر شما :