برگزاری دوره های آموزشی تک پودمان حضوری و غیر حضوری در جهاد دانشگاهی هرمزگان

۰۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۳ کد : ۵۳۱۰۸ عمومی آموزشی
حدیث شهدادی مدیر اجرایی مرکز رشد جهاد دانشگاهی هرمزگان از برگزاری دوره های آموزشی تک پودمان که شامل اصول تدوین طرح کسب وکار، برندسازی محصولات، اصول مقدماتی مذاکرات تجاری، مشتری مداری است خبر داد.
برگزاری دوره های آموزشی تک پودمان حضوری و غیر حضوری در جهاد دانشگاهی هرمزگان

شهدادی گفت: طرح کسب و کار سندیست که تشریح کننده اهداف کسب وکار و چگونگی برنامه ریزی برای رسیدن به این اهداف است.

وی افزود: کلیه کسب و کارها به منظور آنکه چشم اندازی از آینده طرح کسب و کار خود از ابعاد مختلف داشته باشند و اینکه بتوانند بر اساس اهداف مشخص کسب و کار خود را برنامه ریزی بنمایند، نیاز به تدوین طرح کسب و کار دارند.طرح کسب و کار هم میتواند برای یک ایده و یا طرح جدید تدوین گردد و هم قابل تدوین برای کسب و کارهای موجود است که قصد توسعه و بهبود کسب و کار خود را دارند.

مدیر اجرایی مرکز رشد عنوان کرد: کارگاه مدیریت برند و تبلیغات در قالب آموزش‌های حرفه ‫ای به مجموعه ای از آموزش‌های نظری و عملی گفته می‌شود که فراگیران را قادر می‌سازد تا با یادگیری دانش و مهارت‌های مورد نظر در زمینه مدیریت برند و فعالیت‌های تبلیغاتی، توانایی انجام امور محوله در زمینه اجرا، برنامه‌ریزی و مدیریت برند و ارتباطات بازاریابی را داشته باشند.‬‬‬‬

شهدادی تصریح کرد: فراگیران دوره های مذکور پس از با موفقیت پشت سر گذاشتن دوره های مذکور موفق به اخذ مدارک مربوطه زیر نظر وزارت علوم خواهند شد .

اطلاعات بیشتر و مشاوره: 076-33684409 09378345786


نظر شما :