برپایی کرسی تعاون و کارآفرینی آشنایی با « تکنیک های برندسازی محصولات در کسب وکارهای شرکت های تعاونی» در جهاد دانشگاهی هرمزگان

۲۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۳ کد : ۵۴۶۴۰ عمومی آموزشی
کرسی تعاون و کارآفرینی آشنایی با «تکنیک های برندسازی محصولات در کسب وکارهای شرکت های تعاونی» درجهاد دانشگاهی هرمزگان بصورت حضوری و انلاین برگزار شد.
برپایی کرسی تعاون و کارآفرینی آشنایی با « تکنیک های برندسازی محصولات در کسب وکارهای شرکت های تعاونی» در جهاد دانشگاهی هرمزگان

به گزارش مدیراجرایی مرکز رشد جهاد دانشگاهی هرمزگان، «کرسی تکنیک های برندسازی محصولات درکسب وکارهای شرکت های تعاونی» در تاریخ 9 اسفند 1401  با همت اداه کل کار،تعاون و رفاه اجتماعی و مرکز رشد جهاد دانشگاهی ویژه دانشجویان، علاقمندان به کسب و کار و فعالان حوزه مرتبط برگزار شد.

 هدف برگزاری: : آشنایی مدیران تعاونی­ها، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با برندسازی محصولات در کسب وکارهای شرکت های تعاونی

سرفصل مطالب جلسه:

-           تعریفات اولیه و مفهوم برندسازی چیست؟

-           تفاوت یک کسب و کار و استارتاپ

-           تفاوت بازار سنتی و بازار صنعتی

-           سو تفاهم های برندینگ

 

برگزار کننده: مرکز رشد جهاد دانشگاهی هرمزگان

مدعوین: کارآفرینان، شرکت های تعاونی، دانشجویان، علاقمندان به کارافرینی

مدرس / سخنران: آقای مهدی ترکمان

تاریخ برگزاری :1401/12/9

مکان برگزاری : سالن جلسات جهاد دانشگاهی هرمزگان

 


نظر شما :