برگزاری کرسی تعاون و کارآفرینی آشنایی با تکنیک های مذاکرات تجاری در کسب وکارها با همکاری اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی در جهاد دانشگاهی هرمزگان

۲۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۷ کد : ۵۵۰۷۵ عمومی آموزشی
حدیث شهدادی، مدیر اجرایی مرکز رشد جهاد دانشگاهی هرمزگان عنوان کرد: ۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ کرسی تعاون و کارآفرینی آشنایی با تکنیک های مذاکرات تجاری در کسب وکارها با هدف آشنایی مدیران تعاونی ها، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با تکنیک های مذاکرات تجاری در شرکت های تعاونی در جهاد دانشگاهی به همت مرکز رشد جهاد دانشگاهی هرمزگان ، با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان به صورت حضوری برگزار شد.
برگزاری کرسی تعاون و کارآفرینی آشنایی با تکنیک های مذاکرات تجاری در کسب وکارها با همکاری اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی در جهاد دانشگاهی هرمزگان

به گزارش مرکز رشد جهاد دانشگاهی هرمزگان حدیث شهدادی گفت: در مذاکره حداقل دو طرف در آن درگیر هستند که این دو طرف ممکن است دو فرد، دو گروه یا دو سازمان باشند و بین خواسته ها و نیازهای این دو (یا چند طرف) تعارض وجود دارد همچنین بخش عمده‌ای از رابطه‌های ما در زندگی، چه زندگی شخصی و چه محیط کسب و کار، از جنس مذاکره هستند.

 

مدیر اجرایی مرکز رشد افزود: برای تبدیل شدن به یک مذاکره کننده حرفه ای در مذاکره های تجاری داخلی و بین المللی یک نقشه راه یادگیری مذاکره تنظیم شده که می‌توان بر اساس توصیه‌های مطرح شده در آن عمل کنید.

 

وی ادامه داد: این کارگاه با ارائه سرفصل هایی چون زبان بدن و ارتباط غیرکلامی ، کاربرد اصول و فنون مذاکره در بازاریابی و فروش، کاربرد هوش هیجانی در مذاکره به پایان یافت.

 

وی تصریح کرد: سخنران برنامه خانم فاطمه طالب سربازی (مدرس دانشگاه) و مدت این کارگاه 2 ساعت بود.

شهدادی گفت: در مذاکره حداقل دو طرف در آن درگیر هستند که این دو طرف ممکن است دو فرد، دو گروه یا دو سازمان باشند و بین خواسته ها و نیازهای این دو (یا چند طرف) تعارض وجود دارد همچنین بخش عمده‌ای از رابطه‌های ما در زندگی، چه زندگی شخصی و چه محیط کسب و کار، از جنس مذاکره هستند.

 

مدیر اجرایی مرکز رشد افزود: برای تبدیل شدن به یک مذاکره کننده حرفه ای در مذاکره های تجاری داخلی و بین المللی یک نقشه راه یادگیری مذاکره تنظیم شده که می‌توان بر اساس توصیه‌های مطرح شده در آن عمل کنید.

 

وی ادامه داد: این کارگاه با ارائه سرفصل هایی چون زبان بدن و ارتباط غیرکلامی ، کاربرد اصول و فنون مذاکره در بازاریابی و فروش، کاربرد هوش هیجانی در مذاکره به پایان یافت.

 

وی تصریح کرد: سخنران برنامه خانم فاطمه طالب سربازی (مدرس دانشگاه) و مدت این کارگاه 2 ساعت بود.


نظر شما :