برگزاری کرسی تعاون و کارآفرینی آشنایی با تکنیک های مذاکرات تجاری در کسب وکارها با همکاری اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی در جهاد دانشگاهی هرمزگان
به گزارش مرکز رشد جهاد دانشگاهی هرمزگان حدیث شهدادی گفت: در مذاکره حداقل دو طرف در آن درگیر هستند که این دو طرف ممکن است دو فرد، دو گروه یا دو سازمان باشند و بین خواسته ها و نیازهای این دو (یا چند طرف) تعارض وجود دارد همچنین بخش عمدهای از رابطههای ما در زندگی، چه زندگی شخصی و چه محیط کسب و کار، از جنس مذاکره هستند.
مدیر اجرایی مرکز رشد افزود: برای تبدیل شدن به یک مذاکره کننده حرفه ای در مذاکره های تجاری داخلی و بین المللی یک نقشه راه یادگیری مذاکره تنظیم شده که میتوان بر اساس توصیههای مطرح شده در آن عمل کنید.
وی ادامه داد: این کارگاه با ارائه سرفصل هایی چون زبان بدن و ارتباط غیرکلامی ، کاربرد اصول و فنون مذاکره در بازاریابی و فروش، کاربرد هوش هیجانی در مذاکره به پایان یافت.
وی تصریح کرد: سخنران برنامه خانم فاطمه طالب سربازی (مدرس دانشگاه) و مدت این کارگاه 2 ساعت بود.
شهدادی گفت: در مذاکره حداقل دو طرف در آن درگیر هستند که این دو طرف ممکن است دو فرد، دو گروه یا دو سازمان باشند و بین خواسته ها و نیازهای این دو (یا چند طرف) تعارض وجود دارد همچنین بخش عمدهای از رابطههای ما در زندگی، چه زندگی شخصی و چه محیط کسب و کار، از جنس مذاکره هستند.
مدیر اجرایی مرکز رشد افزود: برای تبدیل شدن به یک مذاکره کننده حرفه ای در مذاکره های تجاری داخلی و بین المللی یک نقشه راه یادگیری مذاکره تنظیم شده که میتوان بر اساس توصیههای مطرح شده در آن عمل کنید.
وی ادامه داد: این کارگاه با ارائه سرفصل هایی چون زبان بدن و ارتباط غیرکلامی ، کاربرد اصول و فنون مذاکره در بازاریابی و فروش، کاربرد هوش هیجانی در مذاکره به پایان یافت.
وی تصریح کرد: سخنران برنامه خانم فاطمه طالب سربازی (مدرس دانشگاه) و مدت این کارگاه 2 ساعت بود.
نظر شما :