برگزاری کرسی تعاون و کارآفرینی آشنایی با « نقش نوآوری و محصولات جدید در توسعه کسب وکار» در جهاد دانشگاهی هرمزگان
به گزارش مرکز رشد جهاد دانشگاهی هرمزگان، حدیث شهدادی، مدیر اجرایی مرکز رشد گفت : این کارگاه ؛ با هدف آشنایی و هدایت دانشجویان و فارغ التحصیلان با « نقش نوآوری و محصولات جدید در توسعه کسب وکار» درتاریخ 27 فروردین ماه 1402 از ساعت13 الی15 در جهاد دانشگاهی با حضور کارآفرینان ،دانشجویان و علاقه مندان برگزار شد.
شهدادی عنوان کرد: امروزه خبرهای بسیاری درمورد نوآوری و ایدههای خلاقانه در تجارت و کسبوکارهای تازه منتشر می شود.به همین دلیل ،نوآوری بیش ازهمیشه درمرکز توجه قراردارد. از شرکتهای کوچک تا سازمان های بزرگ،همه به دنبال نوآوری برای عرضه تولیدات و خدمات و یا توسعه آن ها هستند. برای ادامه روند روبه رشد و سودآوری و در رأس امور قرار گرفتن نسبت به رقبا ،شما باید برای مشتریان خود ایده های جذاب ونوآورانه داشته باشید.
مدیر اجرایی مرکز رشد جهاد دانشگاهی تصریح کرد: نوآوری به معنای اکتشاف و اختراع نیست.نوآوری برداشت و درکی جدید از یک ایده یاعمل است که باعملی ساختن آن،در یک سازمان می توان به صورت یک محصول و یا خدمت جدید ارائه شود.هم چنین نوآوری میتواند شامل تغییر وتوسعه محصول یا خدمتی باشد که باعث کارآمد شدن آن شود.
وی بیان کرد:بیشتر کسب و کارهای موفق معمولا طبق نوآوری و خلاقیت پیش می روند چون این موضوع رامی دانند برای اینکه از بازار جهانی پر رقابت فناوری کنار نروند باید همواره نوآورباشند.
انتهای پیام
نظر شما :