برگزاری دومین کارگاه رویداد استارتاپ دمو در استان هرمزگان

استارتاپ‌دمو؛ فضایی جهت معرفی محصول به سرمایه گذاری

۰۳ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۰:۱۹ کد : ۳۳۷۸۶ تجاری سازی فناوری و اشتغال عمومی تاپ خبر
سرپرست معاونت فناوری مرکز رشد و واحدهای فناوری جهاد دانشگاهی هرمزگان از برگزاری دومین کارگاه رویداد استارتاپ دمو در استان هرمزگان درمرکز رشد و شکوفایی جهاد دانشگاهی هرمزگان با همکاری اداره ورزش و جوانان استان و شرکت تامین مالی و سرمایه گذاری کارن کرد خبر داد، گفت: ستارتاپ‌دمو فضایی فراهم می‌کند تا این شرکت‌ها محصول یا کسب‌وکار خود را به سرمایه‌گذاران معرفی کنند.
استارتاپ‌دمو؛ فضایی جهت معرفی محصول به سرمایه گذاری

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد هرمزگان، صدیقه مظفر، سرپرست معاونت فناوری مرکز رشد و واحدهای فناوری جهاد دانشگاهی هرمزگان پس از نشر این خبر  اظهار کرد : با شناخته شدن ابعاد مختلف ویروس کرونا و با توجه و براساس دستورالعمل وزارت بهداشت دومین کارکاه رویداد استارتاپ دمو «آشنایی با تکنیک های ارئه به سرمایه گذار و مدیریت استرس در جلسه »با تدریس دکتر مهران کریمی"مدیر مرکز نوآوری هاب همراه اول اصفحان"شنبه 2مرداد 1400ساعت 11الی 13درمرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی هرمزگان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان با و شرکت تامین مالی و سرمایه گذاری کارن کراد برگزار میشود.

سرپرست معاونت فناوری مرکز رشد و واحدهای فناوری جهاد دانشگاهی هرمزگان  هدف آشنایی منتخبین استارتاپی برای ارائه بیشتر و بهتر  با تکنیک های ارئه به سرمایه گذار و مدیریت استرس خواند و گفت: حاضرین در این جلسه منتخبین استارتاپهای پیشین ما در زمینه استارتاپ بودند تا بتوانند در راستای ارئه محصول خود در نمایشگاها آماده شوند.

وی افزود: استارتاپ‌دمو، بستری را برای معرفی هسته کسب‌وکار شرکت‌های نوپا واستارتاپ‌ها به سرمایه‌گذاران و شرکت‌های بزرگ فناوری فراهم کرده است. در این رویداد، به کارآفرینان فرصت داده می‌شود ایده و کسب‌وکار خود را برای سرمایه‌گذاران حاضر در رویداد ارائه کنند و با پاسخ به سؤالات آنها در جستجوی سرمایه‌گذار باشند.

مظفر گفت: در استارتاپ‌دمو، پس از فراخوان و ارزیابی متقاضیان، استارتاپ‌های منتخب تعیین‌شده و تا روز برگزاری رویداد، فرایند آموزش و انتخاب نهایی آنها برای ارائه شفاهی در رویداد ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول تصریح کرد: در این رویدادها، استارتاپ‌هایی حضور دارند که به مرحله جذب سرمایه‌گذار رسیده باشند و ضمن تثبیت تیم و پیشرفت مناسب ایده، شخصیت حقوقی آنها نیز ثبت‌شده و یا آماده ثبت است.

وی ادامه داد: در بخش استارتاپ‌دمو، کارآفرینان طی 8 دقیقه به معرفی ابعاد فنی، مالی و بازار طرح خود پرداخته، رقبا را بررسی و آنالیز کرده، مدل کسب‌وکار(Business Model) را ارائه کرده و ضمن تشریح برنامه‌های آتی، سرمایه مورد نیاز برای ادامه کار را هم اعلام می‌کنند.

سرپرست معاونت فناوری مرکز رشد و واحدهای فناوری جهاد دانشگاهی هرمزگان  گفت: سرمایه‌گذاران نیز با توجه به زمینه‌های موردعلاقه برای سرمایه‌گذاری و پارامترهای قابل‌قبول برای سرمایه‌گذاری روی طرح‌ها، نسبت به برگزاری جلسه اختصاصی اعلام آمادگی می‌کنند.

لازم به ذکر است : بخش دوم این رویداد، جلسات اختصاصی بین کارآفرین-سرمایه‌گذار برگزار می‌شود و امکان مذاکره رودررو، بررسی جزییات، پاسخ به سؤالات بیشتر و تخصصی‌تر و غیره فراهم می‌شود.

 

کلید واژه ها: هرمزگان برگزاری دومین کارگاه رویداد استارتاپ


نظر شما :